Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[1979-1960] [1959-1940] [1939-1920] [1919-1900] [1899-1880] [1879-1860] [1859-1840] [1839-1820] [1819-1800] [1799-1780] [1779-1760] [1759-1740] [1739-1720] [1719-1700] [1699-1680] [1679-1660] [1659-1640] [1639-1620] [1619-1600] [1599-1580] [1579-1560] [1559-1540] [1539-1520] [1519-1500] [1499-1480] [1479-1460] [1459-1440] [1439-1420] [1419-1400] [1399-1380] [1379-1360] [1359-1340] [1339-1320] [1319-1300] [1299-1280] [1279-1260] [1259-1240] [1239-1220] [1219-1200] [1199-1180] [1179-1160] [1159-1140] [1139-1120] [1119-1100] [1099-1080] [1079-1060] [1059-1040] [1039-1020] [Korábbi] [Archívum]
Nekem tetszik, csak a hátsó villa kb. egy 50köbcishez jó csak. |
Nekem egyébként tetszik ez a konstrukció, kicsit café Raceres stílusjegyek, kicsit street tracker. A piacon jelenleg nem nagyon van ilyen szerintem, max a Derbi Mulhacén, ami hasonló, de az meg inkább ilyen Dirt trackeres a felhúzott kipuffjával .
Amúgy maga az elképzelés teljesen jó, hogy egy enduro blokkos, enduros vázgeometriájú motorra utcai futóművet szerelnek. (és nem hagyják meg a hosszú rugóútat, mint a supermotoknál) Ezzel egy meglehetőseg agilis, rövid, könnyen kezelhető motort kapunk. Ilyet is láttunk már, ha emlékeztek öcsém Derbi Fenixére az ugyanez az ötlet volt anno, vagyis a Derbi Rabasa endurot öltöztették fel naked-esre, plussz a futóművet cserétlék ki. Az is egy nagyon jól motoroható kis gép, csak ugye 50-es. Szóval az alapötletet én üdvözlöm maximálisan.
Csak ugye az ördög mindig a részletekben rejtőzik, így ebben is ránézésre. Szóval amit tudtak összeszedtek importba, aztán ami meg saját fejlesztés, azt meg megoldjuk "okosba", hogy olcsó legyen. Meg a formaterv is jó (nekem tetszik), de sajna nem átgondolt, lásd hátsó sárvédő és gumi kapcsolata. Kicsit olyan,mintha előlről-felülről kezdték volna tervezni, és a végére elfogyott a lendület, meg a kreatívitás.
Véleményem szerint mondjuk a 400 ccm-nél lehetett volna jobb választás is. Egy 350 köbös motorral baromi nagy űrt töltenének be a magyar piacon! (ugyebár itt van a biztosítási határ). Kicsit átfésülnék ezt a DRZ blokkot, és egy kisebb hengerűrtartalommal máris oké lenne. (kevesebb erővel sem lenne gond... legyen mondjuk 40 Le... de az sem baj, ha csak 34, mert akkor A korlátos jogsival is lehet használni, úgy még nagyobb az esetleges felvevőpiac)
És akkor lenne egy kis fenntartású magyar motor, ami jobban eladható lenne, mint így.
A lengővillát erősítsék meg, kukázzanak rá mondjuk a Csimi féle CB400-asokról egy pár Showa telót, a kábeleket vezessék el rendesen (részletkérdés) és kész a piacképes motor. (pláne ha "kis" pénzt mernének feccölni kisebb furatos henger kifejlesztésére, és annak homologizációjára) |
A XXI. század kezdetén, ez egy szép törekvés, de az elavult technikát nem kéne ötvözni a modernnel. Felfüggesztés, küllők, és egyébként is, milyen kategóriába sorolandó? |
Hát nem tudom hogy tetszik-e.....  |
Olvastam. Mondjuk a hátsó teleszkóp valóban nem túl bizalomgerjesztő. Meg a Mázló eddigi tevékenysége sem. De majd meglátjuk. |
A TotalCar-on renedesen leszólják............ |

Az új Pancsi prototípusa... 400 ccm, 49 Le, 1 henger, 4 szelep, japán blokk. |
Boldog nyulat! |
...Ati barátunk tervezte vagy csak róla nevezték el? Vagy csak a gyártásnál volt 8.hónapos próbababa? |
Idegen terepen jól kell viselkedni... Báááár???? |
...akkor megint festünk, mint Nálad?!  |
Ezt én sem értem....  |
Mit kell rajt figyelni?
Kit ünnepeljünk, Csurkát, vagy Mariah Carey-t ? 
...vagy esetleg Hajnalkát, vagy Jánost?!  |
[1979-1960] [1959-1940] [1939-1920] [1919-1900] [1899-1880] [1879-1860] [1859-1840] [1839-1820] [1819-1800] [1799-1780] [1779-1760] [1759-1740] [1739-1720] [1719-1700] [1699-1680] [1679-1660] [1659-1640] [1639-1620] [1619-1600] [1599-1580] [1579-1560] [1559-1540] [1539-1520] [1519-1500] [1499-1480] [1479-1460] [1459-1440] [1439-1420] [1419-1400] [1399-1380] [1379-1360] [1359-1340] [1339-1320] [1319-1300] [1299-1280] [1279-1260] [1259-1240] [1239-1220] [1219-1200] [1199-1180] [1179-1160] [1159-1140] [1139-1120] [1119-1100] [1099-1080] [1079-1060] [1059-1040] [1039-1020] [Korábbi] [Archívum]
|