Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[1979-1960] [1959-1940] [1939-1920] [1919-1900] [1899-1880] [1879-1860] [1859-1840] [1839-1820] [1819-1800] [1799-1780] [1779-1760] [1759-1740] [1739-1720] [1719-1700] [1699-1680] [1679-1660] [1659-1640] [1639-1620] [1619-1600] [1599-1580] [1579-1560] [1559-1540] [1539-1520] [1519-1500] [1499-1480] [1479-1460] [1459-1440] [1439-1420] [1419-1400] [1399-1380] [1379-1360] [1359-1340] [1339-1320] [1319-1300] [1299-1280] [1279-1260] [1259-1240] [1239-1220] [1219-1200] [1199-1180] [1179-1160] [1159-1140] [1139-1120] [1119-1100] [1099-1080] [1079-1060] [1059-1040] [1039-1020] [Korábbi] [Archívum]
Ide süssetek, egyik jobb áron van, mint a másik:
www.hasznaltauto.hu/2291799_honda_vtr_2009
http://www.hasznaltauto.hu/3112727_suzuki_sv650s_2009
A GSX-R-t nem hasonlítanám a VTR-hez. Egyik szupersport, kiélezve, a másik meg az emlegetett túrasport. A Gixxer gugolós pozicíója nagyon messze áll tőlem... a VTR viszont bejött. (ahogy az SV is... :D )
A SV650 nálam 4,4-re jött ki.(ésszel használva) Ez szerintem, arányaiban is teljesen jó, ha úgy nézzük. (650 vs.1000)
Mondjuk tesztekben amiket olvastam, azokban a VTR-t tök lehúzták, hogy sokat fogyaszt, - akkor ezek szerint az csak kacsa volt. |
Hali!
igy 4 db soproni után had szóljak hozzá.
A VTR mig nálam volt, 5.5-6.2 l/100km a fogyasztásal szerintem a kategba naggyon jónak mondható.( 1000 ccm)mig a haverok az xx vagy gsxr be tankoltak 7-9litereket.
csak érdekesség képpen, az itruder 1400 fogyaszt 5.2- 5.7 közt, mig intruder 600 ugyan olyan tempónál 4.7- 5.4 l/100km szerintem ez igazságtalan.
mit is akarok mondani, - az ár érték arány a fentiek szerint - a nagyobbik javára szavazok!!!
Vtr 1000 kb 1.5 mill.
SV 650 kb x,x mill.???
VS 600 kb 1,1 mill.
VS 1400 kb 1.5 mill.
még példénak, amiben nehezen döntenék pld, V-max vagy VTR.
|
Erre azt szoktam mondani...hogy jajajajajajaja...  |
Nem érted miről beszélek... Ugyanúgy túrasport kategória... A Te VL800-ad is az a kategória, mint a VL1500, hiszen ugyanúgy klasszikus cruiser... Csak épp, az nagyobb, erősebb... A 600RR is ugyanúgy szupersport, mint egy R1, mégis az R1 erősebb jóval, így nyilván a fékei, nyomatéka is más...
Az SV1000S a konkurenciája a VTR1000F-nek (a maga 122 LE-vel még erősebb is). VTR600F, vagy VTR650F nem létezik, így nincs, nem is volt soha teljesen ugyanolyan konkurens típusa a Hondának, mint a Suzukinak a 650-es SV. (talán még a Kawasaki ER6-N áll a legközelebb hozzá) Sőt, mára már az 1000-es SV-t sem gyártják... Így a Suzukinak a V2-es túrasport gépe az SV650S maradt, míg a Honda gyártja még mindig a VTR1000F-et túrasport kategóriában. (tehát ha valaki venni akar egy V2-es, fejidomos, túrasport japán motort manapság, akkor a kategóriában e két motor közül tud választani... vagy keressen pl. Ducatit.)
Én is mentem a VTR-rel, és tetszett az is, ugyanúgy, mint az SV, mert nem volt olyan gugolós, mint a szupersport gépek, de bőven volt erő, meg pokoli hang a V2-es, nyitott dobos rendszernek köszönhetően. Nyilván a 650-es SV-nek nincs olyan nyomatéka, mint egy ezres VTR-nek, sőt jobban is kell pörgetni... de épp ez az -amivel szembe kerültél önmagad kijelentéseivel- hogy nem ezek a tulajdonságok határozzák meg, hogy mennyire egy kategória-e a két motor, hanem, hogy a piaci igényeket egymással szemben hogyan tudják kielégíteni.   |
Az ezres a VTR-rel egy kategória... azaz a VTR1000F-fel. (nyilván nem az SP2-vel, mivel az "donor" tényleg) Ez 650-es, és szerintem jobban megéri, mint egy ezres, mivel annyival nem kevesebb, mint amennyivel gazdaságosabb. (lásd gumi, lánc). Ráadásul első tankolásnál mérten a fogyasztásom 4,4liter/100km volt. (persze tök lightosan 110-120 közötti tempóban)
A Töki VTR-je ha jól tudom 265-t ment végre, nos a 650-es SV a Torma saját bevallása szerint kettőharmincvalamennyi... Szóval majdnem egy kategória, és itt a majdnem annyit jelent, hogy nem az ezres, hanem a hatötvenes, mert ha ezres lenne, akkor nem csak majdnem egy kategória lenne, hanem akkor teljesen egy kategória lenne. :P :D (túra-sport)
Bocs Rocco, nemrég értem haza, de héten majd odaugrok, ha normális az idő.
PéTé eszemben sem volt előzni, ugyanis a Csimi ment előttem. Más meg nem volt ott. |
Szerintem inkább az előzési lehetőségre koncentráltál......... |
Ne is gyere le du. megmutatni. Jolvan ám....... |
Öööö nem leszólásképpen mondom....de a VTR-től azért odébb van...attól függetlenül biztos faxa kis gép lehet...majd kipróbálom...  |
Kétszer is... :D
Annyira nem donor, kb az a kategória, mint a VTR-ed volt. ;) |
ja én láttam egy donor motorost, nagyon integetett. piros motor? |
Pénteken én meg a Csimasz mentünk Veletek szembe... De ezek szerint nem ismertetek meg. (Kup előtt.) |
Hali!
igen énis láttalak, nemvoltam ben biztos, hogy te lehetsz.
intettem? |
ööööööö... Hova lett mindenki? Tegnap a Tökivel repesztettünk el egymás mellett Gyarmatnál, tegnapelőtt a Gombával találkoztam Noszlopon. Bár ő csendben nyomta, merevvázassal..... |
Szerintem is naon faxa lett. (Majdnem olyan szuper, mintha én csináltam volna! ) A hónap végére kapott csak időpontot Szhelyre. |
Pété a Csizinek nagyon király a Motorkuli-ja. Jól néz ki. Van már műszakija??? |
Mé, Rocco? Törpént valami? |
Én meg. meg sem szólalok. |
Én maradnék Horvátország mellet,de beszéljük meg valamikor... |
Valami közelebbi olasz tájon én is törtem a fejem, de ez még marha messze van, és nem is tudom, hogy a feltételek mennyire lesznek adottak. |
[1979-1960] [1959-1940] [1939-1920] [1919-1900] [1899-1880] [1879-1860] [1859-1840] [1839-1820] [1819-1800] [1799-1780] [1779-1760] [1759-1740] [1739-1720] [1719-1700] [1699-1680] [1679-1660] [1659-1640] [1639-1620] [1619-1600] [1599-1580] [1579-1560] [1559-1540] [1539-1520] [1519-1500] [1499-1480] [1479-1460] [1459-1440] [1439-1420] [1419-1400] [1399-1380] [1379-1360] [1359-1340] [1339-1320] [1319-1300] [1299-1280] [1279-1260] [1259-1240] [1239-1220] [1219-1200] [1199-1180] [1179-1160] [1159-1140] [1139-1120] [1119-1100] [1099-1080] [1079-1060] [1059-1040] [1039-1020] [Korábbi] [Archívum]
|